Leser/Verfolger

Montag, 8. Februar 2016

Karte zur Taufe / card for baptism

Mein Papa braucht heute eine Karte zur Taufe :)
ein Taufmotiv habe ich leider nicht aber ich dachte das Motiv passt doch ganz gut :)
oder was meint Ihr?
Der Text *GROW* heißt übersetzt * größer werden * :)


was denken Sie über meine Karte und das Thema? passt es?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

my Daddy need a card for baptism
a baptism motif I have not, unfortunately,
but I thought this motif goes,
what do you meen???


Craft your Passion Challenge#298 - Always / Anything Goes





what do you think about my card and the subject? does it fit?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

so Ihr Lieben, das war's auch schon wieder für heute von mir :)

macht's gut

bis bald

Eure Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

so my dears, that's today from me ;)

see you again



your Sterni :-*


Kommentare:

Tracey hat gesagt…

Gorgeous card, I love the colours :o)
Hugs
Tracey
xx

Lynn (aka Lynnpenguin) hat gesagt…

Great image and I love the colours. Thanks for playing along with us this week at Craft Your Passion. Hope to see you again. Good luck.
Lynn, CYP DT

Denitsa Andreeva hat gesagt…

Such a cute card. Thanks for sharing it with us at Craft Your Passion.

Deni Xx