Leser/Verfolger

Dienstag, 8. März 2016

SCD#234 Zeit Challenge - 30 Minuten und weniger / Time Challengen - 30 minutes or less

Halli Hallo da bin ich wieder


Bei der Stampotique Designer Challenge ist das Thema diesmal:




*** Zeit Challenge - 30 Minuten und weniger ***




ganz schön ungewohnt unter Zeitdruck in 30 Minuten eine Karte zu basteln, .....

so zwei - drei Minuten hatte ich noch,

hat also perfekt gepasst :) und jetzt bin ich gespannt wie Ihr meine 30 Minuten Karte findet???


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hello, hello here I'am again


on the Stamotique Designer Challenge is the new theme ;



*** time challenge - 30 minutes or less ***



quite unfamiliar to tinker under pressure in 30 minutes a map :)

 i had three minutes before the time stoped

now I'am curious how you find my 30 minutes postcard? :)





I say bye for today

we read us

your Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

so das war's auch schon wieder für heute von mir

wir lesen uns

macht's gut

Eure Sterni :-*

Kommentare:

Kathi hat gesagt…

Wow. It's wonderful! This 30 minute challenge was really hard!

Thank you for playing along with us at Stampotique Designers Challenges!

Samantha Read hat gesagt…

This is great!!! I fell in love with it when I saw it on facebook :)
Thanks for joining in with us at Stampotique this week :)

Corrie Herriman hat gesagt…

Great work to make this in under 30 mins ! Thank you for joining us over at Stampotique !
Corrie x