Leser/Verfolger

Samstag, 12. März 2016

SDC#235 - Include Flowers in Your Project / Verwende Blumen in Deinem Project

Hallo ihr Lieben :)

Heute habe ich meine nächste Art Journal Seite fertig und möchte sie Euch zeigen :)

Ich habe lange überlegt bis ich die Idee zu dieser Seite hatte, habe das Buch auch zwischendurch für ein - zwei Tage wieder weg gelegt aber heute kamen dann die Ideen die die Seite dann vervollständigt haben.

Ich bin gespannt wie Euch meine nächste Art Journal Seite gefällt?!

Sie ist für die neue Stampotique Designer Challenge entstanden zu dem Thema ;


*** Verwende Blumen in Deinem Project***



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello my Dears :)

today my next art journal page is finished and waiting that I show you :)

I have long wondered until I had the idea for this page,

have the book laid, one - two days away but today came the ideas that have the side then completed.

I'm curious how you find my next Art Journal page ?!

and here comes she now, ....

she is for the new Stampotique Designer Challenge with the theme;



*** Include Flowers in your Project ***






and now, i wish you a wonderful weekend :)

and say bye bye for today

your Sterni :-*

Kommentare:

Ginger hat gesagt…

lovely page
Thank you for joining in with the Stampotique challenge this week.
Carol x

Nellie van Leeuwen hat gesagt…

Wow love your pages, so much to see and great colors! Thanks for joining the Stampotique DC

Coby van willigenburg hat gesagt…

Oh this is a great journal page, also love the hearts that are covering the background, thank you for joining us at the Stampotique Challenge!

Claudine Criner hat gesagt…

Wonderful creation, such beautiful colors. Thanks for joining us this week at Stampotique

Samantha Read hat gesagt…

Gorgeous pages :)
Thanks for joining in with us at Stampotique this week :)