Leser/Verfolger

Freitag, 18. März 2016

SDC#236 St. Patrick's Day / St. Patrick's Tag

Hallo Ihr Lieben :)

Heute möchte ich Euch ein schönes Wochenende wünschen mit ganz viel schönen Dingen und jeder menge Glück :)

denn das sagt mein Kärtchen aus,
welches ich für die neue Stampotique Challenge gebastelt habe mit dem Thema ;



*** St. Patrick's Day ***

und hier mein Kärtchen :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello my Dears :)

Today i will wish you a wonderful weekend with a lot of wonderful things and a lot of luck :)

because this is what my card say's

and i create this for the next Stampotique Challenge with the new theme ;


*** St. Patrick's Day ***

and here comes my card :)


also i say again bye bye for today

we read us :)

Your Sterni

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

das war's auch schon wieder und ich sage tschüss für heute

wir lesen uns ;)

macht's gut

Eure Sterni :-*


Kommentare:

Kathi hat gesagt…

Fabulous St. Patrick's Day card. He makes a great leprechaun!

Thanks for playing along with us at Stampotique Designers Challenges!

Corrie Herriman hat gesagt…

Fantastic ! Thanks for joining us over at Stampotique !
Corrie x

Samantha Read hat gesagt…

Just love this!
Thanks for joining in with us at Stampotique this week :)

Sue hat gesagt…

This is fabulous, such a fun card! Thank you so much for joining in with our challenge at Stampotique, and enjoy your weekend. Sue xx

Jackie hat gesagt…

Brilliant card love how you have incorporated the lace ! Thank you for joining in with my challenge
Jackie 🍀