Leser/Verfolger

Montag, 23. Mai 2016

Magnolia Kärtchen / Magnolia card

Hallo und guten Morgen Ihr Lieben!

Heute habe ich mal wieder ein Magnolia Kärtchen das ich Euch zeigen möchte :)

Ich Liebe dieses Motiv, das ist sooo süß :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello and good Morning my dears!

Today i have again a Magnolia card for you :)

I love this motif, she is so lovely :)




Ich möchte mit meiner Karte teilnehmen bei
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i would like to participate in

- simply Magnolia ; anything goes
- Friendship Challenge ; Birthday
- craft your passion; always anything goes
- crafting from the heart; anything goes

now i wish you a good start for this week :)

have a nice day

bye

your Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jetzt wünsche ich Ihnen einen guten Start in diese Woche

habt einen schönen Tag

bis bald

Eure Sterni :-*


Kommentare:

Sanja Grdinić hat gesagt…

Amazing coloring of the image & fab design. :)
Have a lovely day!

Helena (Gvendalen) hat gesagt…

So sweet and beautiful card! Love colouring and design. Thanks for sharing your lovely creation for the Craft Your Passion Challenges, hope to see you again soon. Helena DT

Silvis Kreativstube hat gesagt…

Hallo liebe Sterny,
eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ich wünsche dir viel Glück. Ganz liebe Grüße Silvi

Nicola hat gesagt…

Such a beautiful card, this is one of my favourite Tildas, love the shape and detail!
Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
Hugs Nicola xxx

Catie Cuddles hat gesagt…

Absolutely lovely. Thanks for joining us at Craft your passion challenges.
Happy crafting!
Catherine x DT