Leser/Verfolger

Donnerstag, 19. Mai 2016

SDC#245 circles / Kreise

Hallo Leute

Wie geht es Euch? Mir geht es gut :)

Ich möchte Euch heute meine neue Karte zeigen

die ich für die aktuelle Stampotique Designer Challenge gebastelt habe um teilzunehmen.

Das Thema lautet;


*** Kreise ***

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hello guys

how are you? :) I'am fine

I will show you my new card

I tinkered for the new Stampotique Designer Challenge with the theme ;


*** circles ***


now i wish you a wonderful day and sun

because here is rain :(

greetings

your Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jetzt wünsche ich Euch noch einen schönen Tag und das Ihr Sonne habt :)

denn hier regnet es leider :(

liebe Grüße

bis bald

Eure Sterni :-*


Kommentare:

Kathi hat gesagt…

Wonderful! I love all the circles on your background as well as the lovely color scheme.

Thanks for playing along with us at Stampotique Designers Challenges!

Gez Butterworth hat gesagt…

Absolutely beautiful, love the blues and your choice of image. Thank you for joining the Stampotique Designers Challenge. Gez

Sam hat gesagt…

This did make me laugh! Such a fun tag!
Thank you for joining in with us at Stampotique this week :)

Nellie van Leeuwen hat gesagt…

Beautiful. I love the nice soft colors. Thanks for joining the Stampotique DC

Kristen hat gesagt…

Super cute! Thanks for playing with us at Stampotique Designers challenge.

*Arwen* hat gesagt…

Die sieht so schön aus <3 richtig toll
Danke für's Mitmachen bei der Stampotique Challenge :)

xx Arwen