Leser/Verfolger

Donnerstag, 1. Dezember 2016

Winter / winter

Hallo Ihr Lieben,

heute möchte ich Euch ein Kärtchen zeigen

welches ich zum Thema Winter gebastelt habe, .....



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


hello my dears,

today I will show you a card which I tinkered for the theme winter, ....




 dieses süße Motiv gibt es hier


https://www.kulricke.de/product_info.php?info=p475_luke----felix-with-the--tree.html


I would like to participate of / Ich möchte an folgenden Challenges teilnehmen


- cratfting from the heart - always / anything goes
craft your passion challenge - always anything goes


and now, I wish you a wonderful and relax day.

Hope I read you soon

your Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


jetzt wünsche ich Euch noch einen schönen und relaxten Tag.

Ich hoffe wir lesen uns bald wieder

Eure Sterni :-*

Kommentare:

Elizabeth Hart hat gesagt…

A fabulous winter look - love your added textures. Thanks so much for joining us this time at the Craft Your Passion Challenge, Elizabeth (DT)

crafty hat gesagt…

Beautiful card. Thank you for sharing it with us at Crafting From the Heart.
Mary