Leser/Verfolger

Mittwoch, 11. Januar 2017

SDC#264 anything goes / alles geht

hello folks,

today I will show you my work what I make for the first Stampotique Designers Challenge


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


of this year


for to participate in the challenge :)

I create a canvas for a photo for the theme;


*** anything goes ***


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hallo Leute,


heute möchte ich Euch meine nächste Bastelarbeit zeigen,

welche ich gebastelt habe um an der ersten Stampotique Designers Challenge


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/2017/01/sdc-january-2017-challenge-links.html


in diesem Jahr teil zu nehmen.

Ich habe einen Keilrahmen zu einem Fotorahmen gepimpt :) zu dem Thema;



*** alles geht ***





I hope the person who get it will like it

I let surprise

when not, I keep him ;D ;D ;D  

now, I say again bye bye

see you

yours Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ich Hoffe die Person die Ihn bekommt wird Ihn mögen

Ich lasse mich überraschen

und wenn nicht, behalte ich Ihn selbst ;D ;D ;D

jetzt sage ich wieder tschüss für heute

wir lesen uns

Eure Sterni :-*

Kommentare:

Kathi hat gesagt…

It's fabulous and I'm sure the photo will look great with that awesome background.

Thanks for playing along with us at Stampotique Designers Challenges!

This N That hat gesagt…

Very colorful! Thank you so much for joining us at Stampotique!

Nellie van Leeuwen hat gesagt…

Beautiful and great colors! Thank you for joining this Stampotique DC

*Arwen* hat gesagt…

Da gibt's ja ne Menge zu gucken :)
Danke für Deine Teilnahme an der Stampotique Challenge!

xx Arwen

Julie Steed hat gesagt…

So many bright, cheery colors and layers. I bet the person who gets it will love it. :) Thank you for joining us at the Stampotique Designers Challenge blog for the 'Anything Goes' challenge.

Corrie Herriman hat gesagt…

Looks fabulous, will look even more fabulous with the photo. Thank you for joining us over at Stampotique !
Corrie x

Jools Robertson hat gesagt…

Fabulous background, love the colours

Thank you for joining the Stampotique Challenge

Jools x

Tera Callihan hat gesagt…

Great layout! (love the hot pink!!) Thank you for joining us in the Stampotique Designers Challenge!!