Leser/Verfolger

Dienstag, 21. März 2017

SDC#269 Tag it / my second tag

hello folks :)

today I finished my second contribution  - also my second Tag - for the Stampotique Designers Challenge :)


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


the first was under the sea and the next is -

anywhere where flowers are :)

bees - flowers  - ...... and Rock'n Roll :D

ok, .... here comes my next Tag for the Challenge :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hallo Leute :)

heute habe ich mein zweites Tag für die Stampotique Designers Challenge


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


fertig bekommen.

Erinnert Ihr Euch noch? Mein erstes Tag war - * unter dem Meer * und das nächste ist

irgendwo wo Blumen sind

Bienchen - Blümchen - ...... und Rock'n Roll :D

ok, ... und hier kommt mein nächstes Tag für zu der Challenge :)


close up

bees and flowers on the left side - shrink

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

die Bienchen und Blume

auf der linken Seite habe ich auf Schrumpfolie gestempelt und anschließend mit dem Heißluftfön geschrumpft






gün und pink - Ich liebe die Farben und die Kombination!
Sie sind so lebendig - so schön - und so stark :)

Liebe das Leben :D

und damit verabschiede ich mich für heute von Euch

und sage bis bald

alles Liebe

Eure Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

green and pink - love the colours and the comination !
they are so alive - so beautiful - so strong :)

Love the Life :D

I say goodbye for today

read you soon

all the best

your Sterni :-*


Kommentare:

Kathi hat gesagt…

Wonderful tag with so many great details! I love the shrinkie bees and the spring colors you used!


Thanks for joining us at Stampotique Designers Challenges!

Julie Steed hat gesagt…

I'm pretty sure I audibly gasped when I saw you post this on Facebook. Wow. Love the colors, the variety of images used, the texture you created...WOW. Thanks for joining our challege again at the Stampotique Designers Challenge blog.

Tera Callihan hat gesagt…

LOVE LOVE LOVE!!! You totally nailed this challenge! Thank you for playing with us over at Stampotique!

This N That hat gesagt…

These COLORS! WOW! This tag is AMAZING! Thank you for playing along with Stampotique!

Gay Peplow hat gesagt…

WOW fab zingy colours again, cute tag, love it ! thanks for joining the Stampotique Designers Challenge

Sam & Poppy hat gesagt…

Love! Love! Love!
Thanks for joining in with us at Stampotique :)

Nellie van Leeuwen hat gesagt…

Another wonderful tag! Thanks for making a second one!

*Arwen* hat gesagt…

Wunderschön geworden. Ich liebe diese Bienen <3
Danke für Deine Teilnahme an der Stampotique Challenge.

xx Arwen

Jools Robertson hat gesagt…

Wonderful! Love the colours, so pretty

Thank you for joining the Stampotique Challenge
Jools x