Leser/Verfolger

Freitag, 28. April 2017

SDC#272 single layer / einzelne Schicht

hello folks :)


today I will show you my next work which I made for the Stampotique Designers Challenge


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/



with the new theme ;



*** single layer ***




I tinkered a single layer page and thought I bind it later with other to a single layer book ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hallo Leute :)


Heute möchte ich Euch mein nächstes Werk zeigen welches ich für die aktuelle Stampotique

Designers Challenge gebastelt habe.


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


Mit dem neuen Thema ;



*** einzelne Schicht ***



Ich habe eine single Layer - also einzelne Schicht Seite gebastelt und denke ich werde in Zukunft noch einige dieser Art machen um sie zu einem Single Layer Buch zu binden ;)





Ich Liebe diese knalligen Farben :)

und habe mich daher auch für den Text auf der Seite entschieden ;

"Das Leben ist bunt " :)


Es sieht doch aus als hätte es der Flamingo schön warm,  

ich Hoffe bei uns wird es jetzt auch bald mal etwas wärmer ....

hätte ich jedenfalls nichts gegen :) Und ihr doch bestimmt auch nicht, oder? :D


Das wars für heute wieder von mir

Ich wünsche Euch einen schönen Freitag und einen guten Start in das kommende Wochenende :)


Bis bald

Wir lesen uns

Eure Sterni :-*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I love the luminous colors and that's why I decided me for this text ;


" life is colorful "


It looks warm there :)

I hope here will warmer soon

would we have nothing against it, right?



so, that is it again for today from me :)

I wish you a wonderful Friday and a good start in your weekend :)


see you soon



your Sterni :-*






Kommentare:

Sam & Poppy hat gesagt…

A one layer Wow!
Thanks for joining in with us at Stampotique :)

Corrie Herriman hat gesagt…

Fabulous ! Thanks for joining us over at Stampotique !
Corrie x

Valerie H. Wilson hat gesagt…

This is truly beautiful! I love the shimmer and the shine you have added to the background. Thank you for joining us for the Stampotique Designer's Challenge!
Val :)

This N That hat gesagt…

So very colorful! Thank you for sharing with us at Stampotique!

Julie Steed hat gesagt…

Well done with the single layer! That can be tricky sometimes. Thanks for joining our challenge again at the SDC blog.

Jools Robertson hat gesagt…

Fabulous!
Thank you for joining the Stampotique Challenge
Jools x

Tera Callihan hat gesagt…

Fantastic! I love your colors! Thank you for Joining us in the designers Challenge at Stampotique Originals!

Gay Peplow hat gesagt…

Excellent, one layers yumminess ! Thanks for joining the Stampotique Designers Challenge