Leser/Verfolger

Sonntag, 23. Juli 2017

WuW

hello Folks :) 

I hope you had a wonderful weekend?! Yes I have :) sun is shining and my Dear was today with me Outside in a fairy forest, ... a little fairy forest but we had wonderful little hours outside :D 

but think not I have not work for the Wuw , .... oh no :) 

My work for the WuW is again a single Layer and my book grows :D 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hallo Leute :)

Ich hoffe, Sie hatten ein wundervolles Wochenende ?! Meins war super  :) Sonne scheint und mein Mann war heute mit mir draußen in einem Märchenwald, ... ein kleiner Märchenwald , aber wir hatten ein paar schöne Stunden. 

Aber denkt nicht, ich habe keine Arbeit für die Wuw, .... oh nein :)

Meine Arbeit für die WuW ist wieder eine einzige Schicht und mein Buch wächst: D



#10014 Carousel (France Papillon ) 
#9233 Mad Hatter ( Janet Klein ) 
#9234 Catepillar ( Janet Klein ) 
#10025 Barcode Text 2 ( France Papillon ) 
#6080 Top Knot ( Daniel Torrente ) 
#6134 Mela ( Daniel Torrente )
#6051 Prom Queen ( Daniel Torrente )
#6166 Teddy ( Daniel Torrente )
#5841 Unicorn (Magda Polakow)


Das war's wieder für heute

wir lesen uns

bis bald 

Eure Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

that's again for today 

see you 

your Sterni :-* 


Keine Kommentare: